Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~daniello89 | użytkownik

imię i nazwiskoDaniel adresSkierniewice, Wrocław zarejestrowany14.08.2007 @14:22:09 ostatnio na stronie19.02.2013 @20:51:46

W galerii mam miszmasz. Próbuje wszystkiego!

Czesto pytaja mnie gdzie zajduje obiekty moich fotografii...
Ja ich nie znajduje...Ja je widze!

To zdjecie powyzej to wrota mojej wyobrazni. Obdrapane, moze nawet i brudne ale zawsze otwarte

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu7316269
digarty28 komentarze1209 posty na forum24

komputer / sprzęt
canon

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Fotomagik    02.12.2007 @19:59:51
a ty czemu nic nowego nie włożyłeś do galerii?? :D
_______
Zapraszam na mojego chomika:
http://chomikuj.pl/Agringada
~Fotomagik    02.12.2007 @19:41:15
no raczej nie wyrwana, bo ona na takiej długiej łodyżce jest... :P
_______
Zapraszam na mojego chomika:
http://chomikuj.pl/Agringada
~Fotomagik    02.12.2007 @19:36:01
no chyba oszalałeś!! jak to trawa tak wysoko nie rośnie, chyba dawno na łące nie byłeś!!?? to co na pierwszym planie jest zawsze większe!! A tak wogóle to dzięki za komentarz i ocenę :D
_______
Zapraszam na mojego chomika:
http://chomikuj.pl/Agringada
~RadusKeles    02.12.2007 @13:13:46
to jest własnie tamto konkursowe tylko na potrzeby konkursu od nowa je skadrowalem, przekonwertowalem na b&w i zretuszowalem pare czarnych plamek po lewej
ostatnio edytowane: 2007-12-02 13:33:17
_______
Zapraszam http://www.raduskeles.digart.pl
-dodus    01.12.2007 @21:55:12
a po drugie czemu diagramy moge po polnocy dopiero dawac
-dodus    01.12.2007 @21:54:40
dzieki
~BAran    29.11.2007 @22:45:06
dobre pytanie
~elizabeta    29.11.2007 @20:35:32
kolejny raz dziękuję za komentarz pozdrawiam
_______
=> cały czas zastanawiam się, co tutaj wpisać <=
~Fotomagik    29.11.2007 @20:35:16
nie mogę!! tak uchwycić nasz park... super...
_______
Zapraszam na mojego chomika:
http://chomikuj.pl/Agringada
~Fotomagik    29.11.2007 @20:03:49
aaaa... <szok> właśnie przeczytałam, że ty też ze Skierniewic, no proszę jaki ten świat mały... miło mi bardzo!! :D
_______
Zapraszam na mojego chomika:
http://chomikuj.pl/Agringada
^sandiego    29.11.2007 @12:08:57
~marcell    28.11.2007 @23:47:05
ja też dziękuję
~MagdaSlomka    26.11.2007 @09:01:21
dziękuję za obserwację
_______
Pochodzisz od Pana Adama i Pani Ewy [...]. To wystarczy, by najnędzniejszy z żebraków podniósł dumnie głowę, i wystarczy też, by największy na ziemi władca pochylił swe ramiona ze wstydu.
~elizabeta    24.11.2007 @19:55:23
Dziekuję za komentarze, widzę ze mam sympatycznego obserwatora
_______
=> cały czas zastanawiam się, co tutaj wpisać <=
~ilsa    24.11.2007 @10:43:55
dzięki za zaproszenie do grupy czegoś się może nauczę haha
~CANDIDA    23.11.2007 @15:15:32
_______
~daniello    22.11.2007 @21:38:17
Pozdrawiam rowniez.
_______
Również zapraszam do siebie
~nassad    22.11.2007 @00:06:33
dzięki napewno dołącze
~exaybachay    21.11.2007 @22:52:06
dzięki za zaproszenie
_______
"Gatunek ludzki, źle znosi zbyt duże dawki rzeczywistości"
T.S.Elliot
~ayochi    20.11.2007 @21:32:41
dziękuję Ci ślicznie
miłego wieczoru
~CANDIDA    19.11.2007 @18:13:35
_______
~OMamo    19.11.2007 @15:21:24
dzięki!
~kucyk120    19.11.2007 @14:22:59
też latarka bo to z tej samej sesji :P
~CANDIDA    18.11.2007 @23:25:48
Dziękuję za obserwację...
Czym sobie zasłużyłam?
_______
~kamilsien    18.11.2007 @22:36:45
eee jescze troche i bedzie lustro
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 9 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt